2006/05/08

咱們仨的信

這是近日姊弟三人的電郵往還

大姐:
i take the master cleanser yesterday had 6 cups of that drink in the morning and afternoon a bit hungryhad flower tea at night and a cup of honey and 2 tablets of senokot before sleep this morning, woke up at 7, 2lb less that yesterday drank a cup of salt watergo to bathroom at 7:30, dark green shiti think it is good for the body for taking it 1 or 2 days a month

二姐:
但係,我連續做2 sessions hot yoga都瘦2磅喎! 等我交完功課做多幾次hot yoga同你地bigeatbigdrink慶祝下!
又,拾起舊物,看到此信,除了說明我放棄同你們玩這遊戲外,還有什麼感想?我在blog寫:把很遠的事情想得太多,身邊的親人卻關心得太少。 除了一齊搵好野食,又一齊搵好方法把食完d野X番出黎,仲有物野好玩d? anyway, don't take it serious, 我只不過up下,我都係覺得吃喝玩樂開心d。

大姐:
感想,
1. 原來多年前我地已經有通訊安排, 但相信只有這2項,去到你度停左
2. 時代進步, 現在可以1日email幾次

三弟:
唔食野係可以清下腸胃.....偶爾忙到一日都冇時間食野, dX真係好似老大形容咁, 仲有好多胃氣添.... 時代進步既結果只係慳到郵費.....唔寫都係冇....(^o^)v 不過最少我地知道點解老二要買個倉放野.....呢封信已經接近廿年, 再放下添.....可以拎去拍賣.....如果個郵票仲係到就仲值錢......哈哈哈哈.....

信封和信都在。

我的感想:
1. 老三從未做政府工,何以有香港政府單行紙寫信?是否要通知審計處審計一下?
2. 好彩亞媽生我們三個都不笨,否則,其中一個唔識用電腦,老三又唔興打電話,大家兩岸三地,怕且會老死不相往來。
3. 現在,信件多了,照片多了,買個大一點的Hard Disk 就可以解決了,太好了。

沒有留言: